onsdag den 19. december 2012

Break Down...... †



Break Down... 

har vi alle ikke haft en episode i vores liv hvor vi bare tænker "nu magter jeg ikke det her mere" 
nogle vælger løsningen at tage livet andre at være sammen med vennerne og familie for at få det bedere og andre vælger at gøre skade på sig selv...

Mange ting kan være grunden til det... Dårlige forhold, problemer der hjemme, man ikke er tilfreds med sig selv. osv. 
Jeg selv har selv cuttet,,, vil dog gerne kunne sige jeg var stoppet men det ender nogle gange ud med jeg har et nyt mønster på min krop.. jeg har med familie problemer. forældre der er skilt, har følt mig alene gør stadig til tider og ikke tilfreds med den måde jeg ser ud på... jeg er bange for at lave fejl, jeg vil gerne gøre ting så godt jeg kan når det har noget at gøre med andre.

hvis jeg har været skyld i noget og jeg fortryder det jeg har sagt elller gjort "var" et cut en udvej..hvis jeg blev mobbede med mit udseende og den måde jeg ser ud på...... hvis jeg var trist og ville glemme var et cut en udvej så tankerne røg over på noget andet en sorg og tristhed... --> smerte. 

_____________________

mange af mine venner ved det ikke... min familie ved det ikke men jeg prøver at se lyst på ting hele tiden så jeg kommer fri fra det.. ikke altid lige let..

Men tror på når man har venner kommer det hele til at gå... jeg ved for mig selv at en maske er nem at tage på når man er ude blandt andre. der er sikkert flere der ved det... 




Du har nok sikkert haft aftner som mig hvor man sidder for sig selv og tænker for meget over tingende.. bliver trist og bryder sammen.... det kan være godt at komme ud med men også en ulempe... "i´m falling apart" det ville ikke være første gang jeg føler sådan. men igen en facade er nem at bygge op....


- jeg ved nu snakker jeg sikkert i tåger for nogle.. men prøv at søg efter den lyse side snak med folk/venner/familie om de "problemer" du har eller er ved at bygge op inden det er for sent.. tro mig! Idag ser jeg ned på min arm og andre steder og tænker tilbage og tænker "hvor var det dumt" Jeg skal leve med de ar og dårlige minder resten af mit liv... ingen vej tilbage. jeg sagde ikke ja der der var nogle der rakte mig hånden for at hjælpe.... HVIS der var noget jeg kunne gøre om ville det være det jeg skulle have taget imod deres hjælp og omsorg men jeg var på det stadie at jeg ikke ville ligge mine problemer over på deres skuldre. jeg ville ikke være en belastning.. men hvis der er nogle der tilbyder jer hjælp så TAG IMOD DET! det kan kun være det bedste i kan gøre...... 

† remember you cant hide it †



























Ingen kommentarer:

Send en kommentar