tirsdag den 29. januar 2013

F U C K

kender i det med at man har kunne lide en... også kan man ikke mere og det er man så okay tilfreds med.... Men så selvfølgelig ændrer det hele sig igen.. : /  

jaer welcome to my world... jeg har det sygt mærkeligt lige for tiden! Jeg er faldet for en jeg har faldet for før. og har med vilje holdt afstand da jeg ikke var så glad for ham.. men self nu savner jeg ham og tænker på ham konstant jeg kan slet ikke finde rundt jeg er så forvirret! 

Men det skræmmer mig tanken om at skulle binde mig til en.. jeg er ikke god til det med at have et "forhold" fucker altid ting op så hvorfor ikke også det her.... Ved ikke om det er frygt eller hvad det nu er.... jeg er så forvirret.. jeg sover ikke og spiser næsten intet.. det hele er bare fuckt up også bare på grund af en dreng....

Og det værste er jeg ikke kan høre musik uden at tænke på ham.... 

















Kill me den her sang minder mig om ham KONSTANCE! og kan ikke lade vær med at høre den pga jeg jo så åbenbart gerne vil mindes om ham.... HATE THIS FEELLING!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar