søndag den 17. februar 2013

tattoos

jeg har længe gerne ville have en tatovering.. og ja det så blevet til flere.. jeg har ikke selv nogle endu men har dog mine drømme. som jeg desværre først kan få opfyldt når jeg flytter hjemmefra .__.

lidt meget surt! men sådan må det vel være. MEN når jeg så endelig flytter skal jeg have dem lavet! glæder mig allerede.


† De to Roser (også uden farve) †


†  Dragonfly †

 † Triangle † 

† Feather †

† Dreamcatcher †
En af dem jeg virkelig brænder for at få!

† Anker †

Okay det her er et støre project men men! seriøst vile så gerne have et sleeve kunne være super fedt. og det må gerne minde om pigen på billedets men der skal så self også nogle flere mere personlige ting ind fra min side men! ja et sleeve Det virkelig noget jeg gerne vil have! 




Btw. srry jeg ikke har blogget. men efter jeg fandt ud af mine forældre tjekker min blog her inde. har jeg ikke haft lyst til at blogge de skal sku ikke rende rundt her inde..... ved godt det en blog den er åben osv. men jeg er nok ikke den eneste der ikke syntes det er fedt at ens forældre snuser rundt på en blog.

Fortsat god søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar