onsdag den 20. marts 2013

w o l f

I   L O V E  W O L F  ´ S

Man har vel alle et dyr man "beundre" 
for mig er det en ulv af flere grunde....
Den er Fearless og elegant på samme tid
Den er ikke bange for at møde sin skæbne
-
Jeg selv, har nogle problemer jeg vil se i øjnende 
personer jeg virkelig gerne vil sige min mening til
Folk der tror de kan sige og gøre alt hvad de vil
- 
jeg kan ikke klare sådan nogle personer
de er respektløse og utaknemmelige 
Mest af alt vil jeg bare have ulven frem!
Mener alle har deres dyre instinkt 
for mig ligger jeg det meget over på ulven
- 
Det nemt bare at cutte andre væk til tider
Beskytter dem jeg holder af og kan lide
Skubber dem væk der ikke siger mig noget
Holder mine venner tæt til mig 
Kun dem jeg ved jeg kan stole på er velkommen 
-
Jeg kan ikke lide store mængder mennesker
Føler ikke der skal være en "alfa" 
Der er jeg måske væk fra "ulven" 
Men mener alle skal være lige "vigtige"
alle skal være i samme position 
Vi skal alle kunne være sammen 
-
Vigtigst af alt så skal vi alle kunne følges ad 

-Michala-



Ingen kommentarer:

Send en kommentar