lørdag den 6. april 2013

w e e k e n d

F r e d a g : 
der var jeg til fest på AnneXet super hyggeligt en hyggelig aften med vennerne, men tog     tideligt hjem var lidt træt

L ø r d a g : 
Er lige kommet hjem fra sushi frokost sammen med nogle venner så nu venter jeg på at Lasse kommer her hjem og spiser. hvis han alså snart gad at komme han er sku lidt langsom! 

men så skal han videre også tror jeg nu bare jeg skal chill´e med Jacqueline her senere bliver sku nok meget hyggeligt

S ø n d a g : 
Der har jeg nok rodet mig ud i at jeg har lovet at holde fest. Men det sker jo så skal det nok blive hyggeligt!

M a n d a g : 
Der har vi jo alle fri! 

Starter lige dagen med et WEG møde på willumsens museum hvor jeg er medlem at deres festudvalg!
Senere skal jeg ud og tage billeder med Lasse, Peter og Christine GLÆDER MIG!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar